Koszulki, bluzy i inne elementy odzieży wierzchniej to doskonała przestrzeń reklamowa, na której możemy umieścić logo swojej firmy. Poznaj zalety, z jakimi wiąże się zamówienie ubrań z firmowym nadrukiem.

Dlaczego umieszczanie logo firmy na koszulkach i innych ubraniach to świetny pomysł?

Reklama to podstawa naszej działalności. Niestety, wynajmowanie miejsc reklamowych czy tworzenie spotów lub grafik z przeznaczeniem dla radia cz Internetu to przedsięwzięcia drogie i nie zawsze skuteczne. Wielu przechodniów celowo omija wzrokiem wielkie plakaty na ulicach czy stosuje programy blokujące wyświetlanie reklam w sieci.

Umieszczenie nadruku firmowego na odzieży reklamowej to posunięcie znacznie subtelniejsze – grafiki i napisy na ubraniach zawsze przyciągają wzrok, a przy tym nie są tak agresywne jak metody wymienione powyżej.

Odzież reklamowa może być wykorzystywana na dwa odmienne sposoby, a każdy z nich ma swoje zalety. Są to:

  • Odzież dla pracowników – ujednolicenie ubrań pracowników naszej firmy sprawi, że będą oni prezentować się bardziej profesjonalnie, my zaś zyskamy opinię osoby sumiennej i przykładającej wagę do detali. To znacznie poprawi nasz wizerunek zarówno w oczach klientów, jak i potencjalnych partnerów biznesowych. Dodatkową zaletą stosowania tego typu odzieży roboczej jest fakt, że nasi klienci będą mieli przed oczami logo firmy podczas korzystania z naszych usług. W ten sposób damy im się zapamiętać i pozwolimy, by wizerunek naszej firmy utrwalił się w świadomości klienta.
  • Odzież przeznaczona dla klientów – samo wręczanie prezentów (np. jako gratisu w ramach wykonywanej usługi) pomoże nam zdobyć sympatię i ugruntuje nasz wizerunek jako firmy hojnej i mającej szacunek wobec klientów. Wiąże się z tym jednak jeszcze jedna korzyść: płacąc jedynie za uszycie i ozdobienie odzieży, zyskamy niemal nieograniczoną przestrzeń reklamową. Nasze logo pojawi się bowiem wszędzie tam, gdzie uda się nasz klient, nosząc podarowaną mu przez nas koszulkę lub bluzę – nasza reklama ma więc szansę zaistnieć na ulicach, w sklepach, restauracjach oraz wielu innych miejscach, do których ludzie udają się w nieformalnym stroju. W ten sposób rozdystrybuujemy naszą ofertę na szerokim obszarze, nie musząc płacić za wynajmowanie licznych przestrzeni reklamowych. O naszej firmie dowie się zatem więcej osób, my zaś zyskamy szansę na zdobycie większej klienteli.

 

Podsumowując – stosowanie odzieży reklamowej to doskonały sposób na poprawę naszego wizerunku w oczach kontrahentów, a także świetna forma budowania bliskiej i trwałej relacji z klientem. Jednocześnie przy niskim nakładzie środków zyskujemy w ten sposób reklamę, która ma szansę dotrzeć znacznie dalej, niż gdybyśmy korzystali z tradycyjnych form informowania o naszej działalności.