Kurtki i bezrękawniki to świetny produkt do tworzenia reklamy, prezentacji firmy w formie zastosowania na nich różnego rodzaju oznakowań w postaci czy to logotypu firmy, hasła reklamowego, czy może konkretnej linii produkcyjnej. Wszystko zależy od przyjętej strategii marketingowej. W jaki sposób można oznakować kurtki lub bezrękawniki?

Metody znakowania gadżetów reklamowych

Choć ciężko nazwać kurtkę lub bezrękawnik gadżetem reklamowym, którym niewątpliwie są długopisy czy też breloki z nadrukiem to niewątpliwie i jedne i drugie produkty po wykonaniu na nich zdobień firmowych będą pełnić funkcję reklamową.  We współczesnym świecie produkcji gadżetów reklamowych z nadrukiem  wyróżnić można kilka skutecznych metod, które pozwolą cieszyć się trwałym i wysokiej jakości wykonanym oznakowaniem odzieży wykonanej z różnego gatunku materiału. W przypadku kurtek  i bezrękawników polecane są takie metody pracy jak: technologia sitodruku, sublimacji lub haft komputerowy. Dzięki olbrzymiemu doświadczeniu zarówno w projektowaniu, jak i wykonywaniu gadżetów reklamowych, gwarantujemy dobór techniki zdobień dający najwyższe walory estetyczno-wizualne.

Jaki rodzaj grafiki można umieścić na odzieży wierzchniej?

Jak już wspominaliśmy wcześniej duże znaczenie dla wyboru konkretnej techniki i metody produkcji odzieży reklamowej ma cel, jaki chcemy uzyskać. Nasza ekipa specjalistów z dziedziny grafiki i nowoczesnych form wydruków wielkoformatowych pozwala nam podjąć się realizacji nawet najbardziej wyszukanych form reklamy zarówno na bezrękawnikach i kurtkach wykonanych z tkanin naturalnych, polarowych czy z wypełnieniem puchowym, bądź tzw. materiałów termoaktywnych. Na ubraniach można umieścić właściwie wszystkie grafiki, napisy czy zdjęcia.

Co ważne pielęgnacja takiej odzieży niewiele różni się od czyszczenia klasycznych ubrań. Zaleca się pranie  i prasowanie na lewej stronie w temperaturze nie wyższej niż 40 stopni i 600 obrotach na minutę.