Czapki to nakrycie głowy bardzo popularne i wykorzystywane podczas wszystkich pór roku – wiosną i latem niezbędne są czapki z daszkiem do ochrony przed słońcem i deszczem, a zimą grube czapy, zabezpieczające uszy i głowę przed zimnem. Dla młodszej części społeczeństwa nakrycie głowy służy także do podkreślenia swojego stylu życia. Ze względu na swoją popularność, czapki stanowią wdzięczny nośnik do nadrukowania. Jakie elementy nadruku warto umieścić na czapce?

Skuteczność gadżetów reklamowych

Budowanie świadomości marki jest podstawą, ponieważ ludzie lubią kupować produkty znanych marek. Im więcej firma będzie zamieszczała reklam, tym szybciej zbuduje swój wizerunek. Jednak w natłoku oglądanych i czytanych informacji odbiorcy zapamiętają przekaz tylko wówczas, gdy wniesie w ich życie coś interesującego. Reklama żyje tak długo, jak długo trwa jej czas emisji – tylko powtarzalność kampanii reklamowej czyni ją skuteczną. Reklama radiowa, prasowa, bilbordowa, internetowa czy telewizyjna jest bardzo kosztowna i mogą sobie na nią pozwolić tylko nieliczni. Zupełnie inaczej wygląda sprawa z gadżetami reklamowymi, nadrukami na czapeczkach i odzieży – przede wszystkim dlatego, że klienci doceniają produkty, które są dla nich przydatne. Koszulki i czapeczki z nadrukiem są zawsze mile widziane – odbiorcy używając ich na co dzień, zwracają uwagę na ciekawy nadruk i zapamiętują logo lub hasło. Jeśli firma chce się wypromować, to jest to znakomity pomysł, na łatwą i cenowo przystępną promocję firmy lub produktu.

Jaki nadruk warto umieścić na czapce?

Czapka jest lubianym i popularnym nakryciem głowy, dlatego reklama na tym elemencie garderoby znakomicie się sprawdza. Czapka z daszkiem ma mocno sprecyzowane miejsca, gdzie można umieścić nadruk, a to wiąże się również z jego wymiarami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, aby nadrukować krótki tekst, znak lub logo – to najczęstsze nadruki, które wpisały się już w naszą rzeczywistość. Wysokiej jakości nadruki można wykonać techniką sitodruku, sublimatu czy haftu – wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań klienta. Wybierając do realizacji doświadczoną firmę, można być spokojnym o trwałość druku – jest on odporny na spieranie. Warto zadbać także o to, by kolorystyka nadruku była odpowiednio dobrana do kolorystyki czapki, aby nadruk był widoczny i dobrze się prezentował. Trochę inaczej wygląda sprawa z czapkami zimowymi – mają ona zdecydowanie większą powierzchnię, w porównaniu do czapek z daszkiem. Stanowią one idealny gadżet promujący różnego typu wydarzenia okolicznościowe.