+48 502 687 808 handel@wib.pl

Jak budować wizerunek firmy przez nadruki na ubiorach?

Coraz więcej szefów firm w Polsce zauważa, że ubiór ich pracowników znacząco wpływa na wizerunek danej firmy. Zwróćmy uwagę chociażby na duże firmy budowlane, w których coraz więcej pracowników wykonuje swoje obowiązki w schludnych (lecz wygodnych i bezpiecznych) uniformach, a nie mocno zużytej odzieży. Dlaczego warto zainwestować w odzież firmową i jakie przynosi ona korzyści?

Oczami klienta

Przede wszystkim schludny ubiór pracownika z logo danej firmy wzbudza w klientach zaufanie. Pracownik wydaje się mniej anonimowy, a fakt, że firma dba o takie detale jak stroje, w oczach klienta wyrabia o niej opinię jako solidnej marce. Eleganckim ubiorem wyrażamy szacunek wobec drugiej osoby – tak też czuje się traktowany klient. W przypadku miejsc o dużym natężeniu ruchu (np. w markecie budowlanym), dzięki koszulce z nadrukiem w firmowych kolorach, pracownik sklepu jest łatwo rozpoznawalny przez klientów. Szybko mogą wiec znaleźć właściwą osobę, jeśli mają jakieś pytania dotyczące asortymentu.

Lojalność pracowników

Firmowa odzież pozytywnie działa też na nastawienie pracowników do wykonywania swoich obowiązków. Nadruki na odzieży sprawiają, że mocniej identyfikują się oni ze swoim pracodawcą i chętniej go godnie reprezentują. W przypadku zespołów odzież firmowa buduje poczucie przynależności i lojalności. Wielu pracowników chętniej wybiera pracodawców, którzy oferują odzież firmową – nie muszą oni martwić się zakupami i codziennym wyborem odpowiedniego stroju do pracy.

Potencjalna reklama

Pracownicy poruszający się w odzieży z firmowym logo stają się poniekąd żywą reklamą firmy, którą oglądają nie tylko obecni klienci, ale również ci potencjalni. Logotyp na koszulce buduje świadomość istnienia marki wśród osób w otoczeniu, lub też utrwala jej nazwę. Dlatego zlecając przygotowanie odzieży firmowej, warto zadbać o to, by była ona naprawdę świetnej jakości. Nazwa firmy na spranej, szybko gniotącej się koszulce automatycznie będzie kojarzyła się osobom postronnym z bylejakością. I odwrotnie: dobrze zaprojektowana, schludna koszulka polo potencjalnemu klientowi sugeruje, że dana firma ma stabilną pozycję na rynku, skoro stać ją na gadżety reklamowe wysokiej jakości. Do tego, w oczach klienta, przywiązuje dużą wagę do detali związanych z obsługą.