Firmy prześcigają się w pomysłach na ciekawe gadżety reklamowe. Jednak nawet najbardziej wymyślny gadżet nie będzie pełnił swojej reklamowej funkcji, jeśli zostanie rzucony przez swojego właściciela w kąt. Dlatego właśnie przedsiębiorcy powinny dbać o to, by gadżety były praktyczne, a obdarowane nimi osoby chętnie ich używały. Nic więc dziwnego, że w związku z tym najlepszą skutecznością reklamową cieszą się prezenty tekstylne z nadrukiem.

Nie tylko koszulki

Wśród gadżetów reklamowych z nadrukiem, prym niewątpliwie wiodą różnego rodzaju T-shirty i koszulki. Jeśli grafika lub hasło na koszulce będą ciekawe, obdarowany klient z pewnością będzie ją zakładał. Nawet jeśli na co dzień pracuje w kancelarii jako prawnik i do biura chodzi w garniturze, T-shirt z pewnością przyda mu się na spacer w dniu wolnym, lub bieganie w plenerze po godzinach. Logotyp firmy na nim umieszczony z pewnością zobaczy więc wiele osób. Spory wzięciem wśród przedsiębiorców cieszą się też ostatnio wielorazowe torby z nadrukiem. Idealnie wpisują się one w bieżące trendy proekologiczne. Bawełniana torba z ładną grafiką, noszona w plecaku lub torebce, wielokrotnie zaprezentuje umieszczone na niej logo, gdy jej właściciel będzie musiał spakować w coś zrobione przez siebie zakupy. Podobnie każdemu przydaje się zapasowa smyczka na klucze, czy identyfikator do pracy. Jeśli obdarowana osoba będzie jej używać codziennie, jej skuteczność reklamowa będzie naprawdę wysoka. Decydując się na zamówienie gadżetów reklamowych dla swojej firmy, warto przemyśleć też przygotowanie różnego rodzaju chust czy szali. W tych gustują  przede wszystkim kobiety.

Jakość wykonania ma znaczenie

Gadżet, aby był użytkowany przez klienta, powinien mieć naprawdę wysoką jakość. Decydując się na przygotowanie toreb na zakupy, upewnijmy się, że są one wytrzymałe, a koszulek – że zniosą wiele prań. Jeśli gadżet zniszczy się po kilka dniach używania, jego niską jakość klient podświadomie przełoży na niską jakość usług lub produktów danej firmy. I odwrotnie – gadżet, z którego będzie zadowolony, sprawi, że będzie myślał o danej marce, jak o czymś solidnym. Rzecz, która szybko się niszczy, równie szybko trafi do kosza i nie będzie pełniła swojej reklamowej funkcji.